Twój koszyk
0

Zwroty i reklamacje

Zwroty
  1. Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania przesyłki.
    Zwroty dokonane po upływie tego terminu nie będą uwzględniane
  2. Zgłoszenie zwrotu możliwe jest za pomocą:
    – Strony InPost szybkiezwroty.pl
    – Aplikacji InPost Mobile (Wybierasz opcję NOWA PRZESYŁKA → ZWRÓĆ → WYSZUKAJ SKLEP → z listy rozwijalnej wybierasz sklep WOKA-STORE.PL → po wypełnieniu wszystkich niezbędnych danych generujesz zwrot za pomocą przycisku ZWRÓĆ PRZESYŁKĘ)
  3. Koszt zwrotu InPost dla Zwracającego: 12,99 zł
  4. Prosimy o skrupulatne zabezpieczenie zwracanej lub wymienianej biżuterii, tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Pamiętaj, że zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ponosisz odpowiedzialność za dokonane przez Ciebie uszkodzenia towaru, których wartość możemy potrącić ze zwracanych Ci pieniędzy
  5. Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości
  6. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, nie nosić śladów zużycia .
    W przypadku gdy zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania zwrot nie zostanie przyjęty
  7. Zwrot biżuterii jest możliwy wyłącznie, jeśli produkt posiada nienaruszoną plombę zabezpieczającą (security seal).
    Usunięcie, przecięcie lub uszkodzenie plomby oznacza, że biżuteria była używana, co uniemożliwia jej zwrot lub wymianę.
    Prosimy o dokładne obejrzenie produktu przed usunięciem plomby
  8. Towar musi być zapakowany w oryginalne pudełko, wraz ze wszystkimi ulotkami, opakowaniami, instrukcjami i produktami gratisowymi dostarczonymi z zamówieniem
  9. Istnieje możliwość wymiany towaru na inny
  10. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przelewem bankowym na konto, z którego nastąpiła płatność.
    Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki
  11. Zwrot środków dotyczy wyłącznie wartości samego produktu. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi
  12. W przypadku, gdy klient nie odbierze przesyłki z paczkomatu lub od kuriera, a paczka wróci do nadawcy i klient poinformuje, że należy traktować to jako zwrot — koszt odesłania przesyłki do sprzedawcy zostanie potrącony z kwoty zwrotu.
    Koszt zwrotu jest równy kosztowi pierwotnej wysyłki
  13. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekraczała 350 zł i klient skorzystał z darmowej dostawy, a następnie dokonuje częściowego zwrotu, który obniża wartość końcową zamówienia poniżej 350 zł — koszt pierwotnej wysyłki zostanie doliczony do rozliczenia. Kwota zwrotu za zwracany towar zostanie pomniejszona o koszt dostawy zgodnie z obowiązującym cennikiem
reklamacje
  • Reklamacji podlegają wady o charakterze produkcyjnym, w tym wady konstrukcyjne oraz techniczne (np. zapięcia)
  • Gwarancji nie podlegają wady, których powodem jest codzienne użytkowanie 
(np. zarysowania), niewłaściwe użytkowanie (np. plamy od wody i środków chemicznych), niedostateczna pielęgnacja, lub uszkodzenie spowodowane przez właściciela lub osoby trzecie (wgniecenia, uszkodzenia mechaniczne), w tym uszkodzenia elementów ozdobnych
  • W ramach reklamacji możesz: 

  1. Domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy
  2. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji)
  • Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową wokajewellery@gmail.com

  • Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:

  1. Twoje imię i nazwisko
  2. Numer zamówienia
  3. Numer rachunku bankowego
  4. Datę dostarczenia towaru
  5. Opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru
  6. Dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru
  • Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową. W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnieni
  • Jeżeli w reklamacji domagałaś/eś się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony
  • W przypadku, gdy w ramach reklamacji postanowiłaś/eś odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, powinieneś odesłać towar
  • Dla zwrotu lub naprawy towaru prześlemy kod umożliwiający nadanie paczki do Paczkomatu InPost.
    Prosimy o skrupulatne zabezpieczenie zwracanej biżuterii, tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu
  • Jeżeli natomiast domagałaś/eś się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji
Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: wokajewellery@gmail.com