Zwroty i reklamacje
Zwroty
- Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania przesyłki.
Zwroty dokonane po upływie tego terminu nie będą uwzględniane.
Warunkiem jest dostarczenie produktu wraz z formularzem zwrotu - Towar należy odesłać na własny koszt nie podlegający zwrotowi. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.
Prosimy o wysyłanie przesyłek do paczkomatu InPost WAW44H pszy ul. Mińska 69/U-5, 03-828 (Dane do wysyłki: wokajewellery@gmail.com, +48 505 545 212)
Instrukcję nadania paczki znajdziesz na stronie InPost
Prosimy o skrupulatne zabezpieczenie zwracanej lub wymienianej biżuterii, tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Pamiętaj, że zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ponosisz odpowiedzialność za dokonane przez Ciebie uszkodzenia towaru, których wartość możemy potrącić ze zwracanych Ci pieniędzy - Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości
- Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, nie nosić śladów zużycia .
W przypadku gdy zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania zwrot nie zostanie przyjęty - Towar musi być zapakowany w oryginalne pudełko, wraz ze wszystkimi ulotkami, opakowaniami, instrukcjami i produktami gratisowymi dostarczonymi z zamówieniem
- Istnieje możliwość wymiany towaru na inny
- Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przelewem bankowym
na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność.
Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki
reklamacje
- Reklamacji podlegają wady o charakterze produkcyjnym, w tym wady konstrukcyjne oraz techniczne (np. zapięcia)
- Gwarancji nie podlegają wady, których powodem jest codzienne użytkowanie (np. zarysowania), niewłaściwe użytkowanie (np. plamy od wody i środków chemicznych), niedostateczna pielęgnacja, lub uszkodzenie spowodowane przez właściciela lub osoby trzecie (wgniecenia, uszkodzenia mechaniczne), w tym uszkodzenia elementów ozdobnych
W ramach reklamacji możesz:
- Domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji)
Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową wokajewellery@gmail.com
Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:
- Twoje imię i nazwisko
- Numer zamówienia
- Numer rachunku bankowego
- Datę dostarczenia towaru
- Opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru
- Dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru
- Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową. W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnieni
- Jeżeli w reklamacji domagałaś/eś się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony.
- W przypadku, gdy w ramach reklamacji postanowiłaś/eś odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, powinieneś odesłać towar na poniższy adres
- Prosimy o wysyłanie przesyłek do paczkomatu InPost WAW44H pszy ul. Mińska 69/U-5, 03-828 (Dane do wysyłki: wokajewellery@gmail.com, +48 505 545 212). Instrukcję nadania paczki znajdziesz na stronie InPost. Prosimy o skrupulatne zabezpieczenie zwracanej biżuterii, tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu
- Jeżeli natomiast domagałaś/eś się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji