Twój koszyk
0

Zwroty i reklamacje

Zwroty
  1. Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania przesyłki.
    Zwroty dokonane po upływie tego terminu nie będą uwzględniane.
    Warunkiem jest dostarczenie produktu wraz z formularzem zwrotu
  2. Towar należy odesłać na własny koszt nie podlegający zwrotowi. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.
    Prosimy o wysyłanie przesyłek do paczkomatu InPost WAW44H pszy ul. Mińska 69/U-5, 03-828 (Dane do wysyłki: wokajewellery@gmail.com, +48 505 545 212)
    Instrukcję nadania paczki znajdziesz na stronie InPost
    Prosimy o skrupulatne zabezpieczenie zwracanej lub wymienianej biżuterii, tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Pamiętaj, że zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ponosisz odpowiedzialność za dokonane przez Ciebie uszkodzenia towaru, których wartość możemy potrącić ze zwracanych Ci pieniędzy
  3. Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości
  4. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, nie nosić śladów zużycia .
    W przypadku gdy zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania zwrot nie zostanie przyjęty
  5. Towar musi być zapakowany w oryginalne pudełko, wraz ze wszystkimi ulotkami, opakowaniami, instrukcjami i produktami gratisowymi dostarczonymi z zamówieniem
  6. Istnieje możliwość wymiany towaru na inny
  7. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przelewem bankowym 
na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność.

    Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki

reklamacje
  • Reklamacji podlegają wady o charakterze produkcyjnym, w tym wady konstrukcyjne oraz techniczne (np. zapięcia)
  • Gwarancji nie podlegają wady, których powodem jest codzienne użytkowanie 
(np. zarysowania), niewłaściwe użytkowanie (np. plamy od wody i środków chemicznych), niedostateczna pielęgnacja, lub uszkodzenie spowodowane przez właściciela lub osoby trzecie (wgniecenia, uszkodzenia mechaniczne), w tym uszkodzenia elementów ozdobnych
  • W ramach reklamacji możesz: 

  1. Domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy
  2. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji)
  • Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową wokajewellery@gmail.com

  • Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:

  1. Twoje imię i nazwisko
  2. Numer zamówienia
  3. Numer rachunku bankowego
  4. Datę dostarczenia towaru
  5. Opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru
  6. Dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru
  • Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową. W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnieni
  • Jeżeli w reklamacji domagałaś/eś się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony.
  • W przypadku, gdy w ramach reklamacji postanowiłaś/eś odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, powinieneś odesłać towar na poniższy adres
  • Prosimy o wysyłanie przesyłek do paczkomatu InPost WAW44H pszy ul. Mińska 69/U-5, 03-828 (Dane do wysyłki: wokajewellery@gmail.com, +48 505 545 212). Instrukcję nadania paczki znajdziesz na stronie InPost. Prosimy o skrupulatne zabezpieczenie zwracanej biżuterii, tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu
  • Jeżeli natomiast domagałaś/eś się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji
Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: wokajewellery@gmail.com